Canım benim bebişim yakaladı haftasını 1 hafta vardı arada 8 haftalıkken gittik daha sonra gittiğimizde 9 haftalık olması lazımdı doktor 10 haftalık dedi. Olamaz dedim geçen hafta 8di 😄 seninki çabuk büyüyor yapacak bir şey yok dedi 😊 sonra da hiç geri düşmedi o haftaya göre ilerliyoruz