ASELHAN canım madem sağlıkçısın sana sorayım post açtım sanırım. Burada bi benım basıma gelmıs. Rahım içinde polıp kıst ayrı yerlerde var ve rahım dışında sarkan 4 5 cm polıp var . Kanama arasıra lekelenme daha çok oluyor doktor polıpten dedi . Bu sabah kan gördük sen gibi doktor devam ederse gel dedi pembe çok hafıf geldı sence sorun olurmu sanada Şorayim dedim şimdiden teşekkür ederim 🙏