ipekworld Merhabalar 7 haftalık hamileyim 1 haftadır aşırı kusma bulantı 🤢 dün acile gidip serum taktırmak zorunda kaldık bir yudum su içemiyorum zorla çubuk kraker yiyebiliyorum . Valla halsiz bitkin bi sekildeyim böyle olan var mı ?
Mr1517 ipekworld Normal canım o haftalarda bende öyle oldum, çok yoğun kusmalarım vardı malesef benim 19. Haftaya kadar devam etti hatta kusmaktan kilo verdim sen düşün 🤦🏻♀️ Sonrasında düzeliyor kiloda alıyorsun
Meelek ipekworld Canım bende tam senin gibiydim 6. Haftada başladı. Sürekli aç karnına kusuyordum yani her zaman yemem gerekiyordu. 14. Haftada da azaldı. Ne zaman geçti diye sorarsan 36. Haftadayım daha kusuyorum İnşAllah benim gibi olmazsın ama
Tazeanne0134 ipekworld normal kuzum bende aynıydım 12+5 haftalık hamileyim hâlâ devam ediyor bulantım arada da kusma oluyor 3.Ay bitecek bakalım ne zaman geçecek sabretmekten başka çağre yok canım
shrbrk ipekworld bende bulanti vardi. yemek yiyemedim. acliktan kustum bende. ama serum yiyecek kadar tansiyonum düşmedi simdilkk.suanda yiyorum hatta brokoli canim cekiyor 1aydir ama bulamiyoruz 😂😂
Kupyldzz 10+5 haftalık hamileyim bulantı kusma hat safhada... 5 kilo verdim serum bile ise yaramıyor malesef
Meelek ipekworld İnşAllah canım gerçekten zor hiç iştahınaçılmış bir hamile olamadım. Tek olduğum için hiç yiyemiyorum. Bebeğime acıyorum artık
ipekworld Lsbebisim merhaba ilk 3,5 ay 2 günde bir serumla yaşadım asla geçmicek gibiydi 6. Haftada başladı 14 . Haftada tamamen bitti suan 19 haftadayız çok şükür ogün bu gündür Bulantı Kusma olmadı tekrar
Lsbebisim ipekworld Canım cok gecmıs olsun peki kusma aralıkların neydi gunde kaç defa kusardın mesela serum filan takmasaydın
ipekworld Lsbebisim sabah uyanınca baslayıp yatana kadar devam ederdi bazen uykudan bile bulantıyla uyanırdım serum takılınca 2 gün hafif kuru seyler yiyebiliyodum serumun etkisi geçince tekrar baslıyodu benimki biraz ağır gecti acıkcası