Merhabalar.. kızlar bugün kontrole gittim 38+4 bu arada. Hem nst yapıldı hem ultrason hem de aşağıdan muayene etti fakat bebek aşağıda ama kanala yerleşmemiş doktor daha da yerleşmez dedi Salı günü tekrar gel nst yapalım tekrar muayene edelim ona göre konuşup sezeryan yapalım dedi. Çok tereddüt ettim yerleşmez mi bundan sonra diye.