Eğer çok dar dediyse normal olmaz. Bebeğin kilosuda önemli ama sadece darlığın seviyesine göre normal doğumu deneyebilir. Çünkü tam net ölçüm yapamayabiliyorlar ve bebeğin pozisyonuna bakıyorlar ama bu sizi ve bebeğinizi çok zorlar. Bebeğin başı sıkışabilir, sizde 14, 15 Saat boşuna sancı çekip sonuç yine sezeryan olur. Lütfen doktorunuza güvenin. 37 de dar dediyse, 42 de de dar diyecektir. Kemik yapisi ile alakali bi durum bu. Sezeryan normal hiç fark etmez ki. Sağlıcakla kavuşun yeter ki 🌸