rabia_52 Arkadaşlar merhaba ben 2 aylık gebeyim önceden de ülser im vardı o yüzden çok mide ağrım var sürekli hiç geçmeyen gaviscon kullanıyorum mide ilacı kullanıyorum benim gibi olan var mıdır başka çözüm yolları bulan