gunisigim123 Kiz biz cok geziyoruz acaba ilk haftalarda gezmek bebege zarar verirmi? Gezenlerd3n cevap bekliyorm
Hmdeatas gunisigim123 gunisigim123 biz 5haftalıkkken dağ bayır geziyorduk tatile gttık bir hafta geldik her yeri gezdik. Son haftalarında kadar ıstedgını yap tadını cıkar sonra cok ararsın:)
Busrakivanc gunisigim123 33+4 üm canım şehir içi gezmeyi bırak şehir dışına bile çıktım kaç kez ☺️ Hatta eşimle iki hafta önce Bursa’dan alaçatıya gittik bir iki günlüğüne 😂 yani bir sakıncası olmuyor ☺️
KukyFurMama gunisigim123 7-9 haftalar arası günlük 17km yürüyüş + 30-40 km bisiklet yaptım şükür bişey olmadı. Sakındığım günlerde kahve akıntım oldu sakınmadığım günlerde tık olmadı. Siz bilirsiniz yine de 😅
Tugraveannesi gunisigim123 doğuma 1 hafta kala deniz havuz gittim 1 gün önce de gezmeye gittim sahile hiç birşey olmadı hamilelgn başından beri gezdim hareket ettim ama düşük riski yoktu bende her hamilelik farklı doktor danışın yine de
Emineemre 8+2 olduk bizde hergün akşam 1 saat yürüyüş yapıyoruz. Tehlikeli durum yoksa doktorda öneriyor hareketli olmayı doğumuda kolaylaştırıyor.
Ebrom gunisigim123 Canım sen tedbiri elden bırakma herkeste aynı şeyler olmayabilir sonuçta. Ben hamileliğin ilk haftaları yanartaş diye bir yer var orayı görmek için Zorlu bi dağ yürüyüşü yapmıştık çok yüksek bi mesafeydi ve bayağı taşlı dik bir yoldu 😅 bebeğe bir şey olur diye biraz daha temkinli ve yavaş ilerlemiştik. Hamileliği öğrendiğimizden beri hala gezdiğimiz yerler hep bu tarz Dağlı taşlı yerler 😅 35+5 im dün bile yine aynı şekilde gezdik. Annem artık “kızın dağcı olursa şaşırmam deyip duruyor.” Çok şükür biz hiç bir sıkıntı yaşamadık ama sen yine de doktoruna danış bir riskin yoksa o şekilde kendini zorlamadan gez yoksa vakit geçmez böyle şeylerle günler çabuk geçiyor 😍
Efsoo gunisigim123 ben bilmeden o kadar geziyordumki😆😆😆hatta zipliyordum saf saf🤣1 hafta sonra hamileligimi oyrendim😁5ci haftadan sonra husran basladi of kusmalar falan.kendime geldim.yine gezdim ama kacmak falan yoktu😀8 aydir geziyorum hep en basindan
sevval55 Haftalıgım 2 kez tatile gittim geldim bu yaz, hafaya yine gidicem doktorum sadece kendini çok yorma diyor o kadar. Çünkü bodrumda cok yürüdüğümde kahvemsi lekelenmem gelmisti
07052019 Düşük riski yoksa bir sakıncası yok. Hatta doktorum bana yatmak yok, bol hareket bol yürüyüş, bol yüzme demişti. Hala da aynısını diyor..
Nnurmehmet gunisigim123 canım ben 5+2 haftalık hamileyim daha bugün kontrolden geldim ve doktorum bol bol dinlen dedi fazla kendini yorma fazla yürüme ve gerek olmadıkça arabaya bile binme filan dedi 🤗