Mervehira canı veren de Allah, alan da.. Yakın çevremde tamamen sağlıklı bir gebelik 8 aylıkken bebeğin karnında ölmesiyle sonuçlandığını duymuştum geçen sene. Ve hamile kalınca acele etmeyeceğim demiştim. Şu an 33 haftalığız ve daha bi çok şeyi almadım, Nisan başında doğumum, martın 10 unda gidip alıcam. Rabbim hepsine sağlıklı ömür versin ama ne olacağı da belli değil sonuçta.