Merhaba kızlar ben şuan 35+1 haftalığım. Bugün kontrolde doktorum erken doğumdan şüphelenip açıklığıma bakmak istedi 2 cm açıklığım ve rahimde yumuşama olduğu belli oldu. Doktor doğum zamanıyla ilgili bişey söylemedi yat dinlen gibi bişeyde demedi bu şekilde son haftalarıma gelebilirmiyim acaba fikri olan varmı? (Bu arada nstde sancım çıkmadı bebeğimin kilosuda 3000 gram)