Ne yaparsan yap, çocuk belli Bi genetikte doğucak yeme içmeyle yada herhangi bişeye 2.buçuk kilo doğması, gereken çocuğu 4.5yapamayız. 2buçuk kilo doğan Bi, bebekle 4kilo doğan Bi bebek doktorların gözünde aynı ikiside gelişim açısından yeterli. Herşey olacağına varır sıkmayın canınızı Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin hayırlı evlat olsun inşallah 🌺🌺