Lamimaho Herkese iyigunler kizlar ben 12+4hafdaligim karnim sanirsam cok belirgin ulturasona gore bebek buyuk onlarin hesabina gire 13hafdalik falan gibi gozukuyo karnimin buyuk olmasi bi sorun olusdururmu?
defne55 Lamimaho yok canım niye oluştursun iç karnin dardir önden gitmesinde de bi sorun yok büyüdükçe haftasıyla uyumlu hale geliyor
defne55 Lamimaho bünyeden bünyeye fark ediyor canım kiminin 20 haftadan sonra çıkıyor kiminin daha erken bi sorun yoktur