22 temmuza yani Pazartesiye sezaryen günü almıştık sırf korktuğum için sezaryen olacaktım cuma akşamı sancılandim ebeler epidural normal doğuma ikna etti çok şükür ÖMER HALİSİM sabah ezaniyla doğdu ♥️ 15 dakika içinde doğdu doktorum sezaryen olsan çok üzülürdm normal doğuma çok müsaitsin dedi iyi ki dedim sonrasında çok dua ettim bebeğim benden başkasında durmuyor herşeyiyle ben ilgileniyorum sezaryenli hastaların ağrıları çoktu bende sadece bel ağrısı vardı 🙏 normal doğumdan korkmayın anlık bi zorluk var ama şu an evimdeyim her işimi kendim yapabiliyorum çok şükür 🙏 Herkese Rabbim kolaylık versin 🙏