PrenssAnnesiiii Kızlar egzersiz plates squat falan yapıyorm ama yürüyüşe başlamadım hep bugün yarın diyorum yürüyüşün faydası çok diye biliyorm sizler neler yapıyorsunuz
lalenur PrenssAnnesiiii ben hergun yuruyorum pilates squat hepsini yapiyorum artik bilmem ne zaman gelir 37+2yiz😊
Snglfth PrenssAnnesiiii bizde yürüyüş her gün squat perine majası bikini bölgesi masajı sıcak suya oturma 5 dk yumuşama olması için birde bir ayağında yüksekte sandalyede üstünde squata benzer hareket 🙂 36+5 deyiz
PrenssAnnesiiii Mevaninannesiii gelmeyen bebek gelmez diyorlardı da inanmazdıım benm hep erken doğum riskm vardı canm 2haftadr ilaçları kestk ama gelen gden yok😂
Pelin86 PrenssAnnesiiii aynen ya erken dogum riskim vardi hani hiç bisey yok 😂😂😂 Saglikla doguralim insallah
Mevaninannesiii PrenssAnnesiiii aynen benm de öyleydi hatta29. Haftadan beri pozsyon almış durumda 🤦🏻♀️ Ne ses var ne seda🥴
Mervesr PrenssAnnesiiii bende bugün 36+0 oldum ama korkudan bişeye başlayamadım benim minik biraz geriden geliyor.Suyum sınır altında ne kadar dursa o kadar iyi olacak içimde galiba