Kızlar doktor Cuma’ya gün vermişti , 3 sezeryandı şimdi tuvalette nişanımın geldiğini gördüm ne yapmam gerek dün doktora gittim randevum vardı bebeğin kalp atılı çok yüksekti kasılmalarım vardı. 1.5 cm açılmam da vardı doktor serum verdi Cuma’ya kadar bekletelim dedi gönderdi devlet hastanesi olduğu İçin galiba riski önemsemedi şimdi hafif sancım var ve nişan geldi ben ne yapacam ya 🙄