Zeynomasal4 Kızlar 40. Haftamdayım normal doğum bekliyoruz ama bugün doktorumun tatile gittiğini öğrendim 😔 Ankara da gidebileceğim tavsiye edeceğiniz doğumdan memnun kaldığınız bir devlet hastanesi var mı 😔 çok üzüldüm
Aysekk53 Zeynomasal4 canım daha doğum yapmadım ben ama doktorumdan çok memnunum . Gatada doçent ulaş fidan 👏🏻
CicekGirayBysl Zeynomasal4 şehir hastanesine bi gidin isterseniz kabul edip etmeyeceklerinden emin değilim ama kadın Doğum bölümü çok iyi
Serpilataman Maalesef önerebileceğim bir yer yok post üstte kalsın diye yazıyorum allah yardımcınız olsun 🙏🏻