Dilanserdar 32 haftamdaymm karnıma belime 1saate yakın bi ağrı girdi geçmiyo kıvranıyorum eşimi aradım bin hastaneye gel diyo ben emin olmadan gitmek istemiyorum bir şey bilmiyorum doğum sancısı nasl oluyo
alyavetuna Dilanserdar ayyy yukarda kalsin post bilgili anneler yardımcı olsun. Çok geçmiş olsun allah hayırlısıyla versin kucağına
Serpilataman Dilanserdar belden kasıklara doğru iniyor benim bildiğim bi hastaneye gidin ne olur ne olmaz
Dilanserdar Serpilataman evet belimden karnıma vuruyo karnm sertleşiyo yerimde duramıyorum sancı mı bilemedim
CicekGirayBysl Dilanserdar bi git istersen canım 33 haftada beni o sancılarla yatırdılar iki gün ciğer geliştirici oldum nidilad kullandım 3 hafta.
Dilanserdar CicekGirayBysl devam ediyormuydu sancın benim geçti 2saat sürdü yalancıymış sancılar senin sancın nts de varmıydı
Aysem2012 Dilanserdar bende dün gittim sancı cıkmıyo acılma yok kafasi assadaymiş. Daha cok erken ztm bemım risk de var
Dilanserdar Aysem2012 benimde kafası aşağıda birde enfeksiyon var iki aya yakın ne kullandıysam geçmedi tekrarlıyor 1hafta rahatım tekrar başlıyo ağrı
Handegs20 Haftadayım yaklaşık 1 haftadır bel ağrım var geçmiyor🙄 Doktor sadece magnezyum verdi ve istirahat et dedi🙄
Dilanserdar Handegs20 bende bel ağrısı olmadı hiç bugun karın ağrısıyla birlikte oldu ondan çok korktum benim kuyruk sokumunda çok ağrım oluyor yerimden kalkınca ölüyorum
Aysem2012 Dilanserdar zor halimiz bide ben kılo fazla aldm yerimden kalkarken rahminde cıkcsk gbi uyku zate yok cok bunalımdayim😩😩😩