Hanımlar merhabalar. 21+2 haftadayız. Degaylı ultrason yaptırdım. Bebeğin kafa içinde sol tarafta 5 mm kist. Ve kalbin sol alt kısmındada kireçlenme gibi birşey çıktı. Nedeni yok dedi doktor geçebilir dedi 28. Haftaya kdar takip edilmesi lazım dedi. Böyle bişey yaşayan varmı kızlar çok moralim bozuldu önemsiz birşeymi geçermi bilenler yazsın lütfenn🙏🏼🙏🏼🙏🏼