Yeni doktordan geldim bebeğimin suyu azdı 1 hafta önce gitmiştim radyoloji gönderdi oda az dedi bugün yine gittim dahada azalmış deri doktor bu seferde perinotolojiye gönderdi iki gün önce radyolojik görmüştü zaten perinotoloji farkı ne olabilir...çok kötüyüm eve gelene kadar ağladım,3 litre su içiyorum dün akşam havuç suyu içmeye başladım daha ne yapabilirim bilmiyorum...