ilknurmom 11e yeni girdim ama girdim gireli mide bulantım kusmam 2 katına çıktı gitgide azalması gerekmiyor muydu neden artıyor ki fikri olan var mı kızlar daha önce bunu yaşayanlar var mı
Bsrozsamli ilknurmom bende 12.haftaya girdim gireli aynı şekilde bulantılarım 3 4 katına çıktı. Azalacak diyorlardı ama..
12345678 ilknurmom benim 11. Haftadan sonra azaldı ara ara olmaya basladı o da bitti artık sadece araba tutuyor biraz 15. Haftamızdayız 🤗
Mervee07 ilknurmom tam da böyle bir post açmak için geziniyordum ki yalnız olmadığımı gördüm. 12. Haftaya gireceğim yarın ilk başlarda ara ara bulantım oluyordu ama çok değil. Şimdi hem bulanıyor hem çıkartıyorum niye böyle oldu ya 🤷♀️🥺
ilknurmom Bsrozsamli neden boyle oldu acaba ya korktum 11nci haftaya kadar 3 4sefer kusan ben sabah beri 2 sefer kustum bisey yiyemedim simdi nane limon iciyorum ama bilmiyorum umarim hastanelere dusmem :(((
Lale__ Normal kizlar bende 9 10 haftalik basladi bisey yiyemiyodum gunde 3 4 kec halilari batiriyodum lavaboya yetisemiyodum bile hatda zayiflamisdim doktor korkulacag bisey deil dedi 16 17 haftadan sora kecdi wukur simdi 30 haftamdayam