38haftadan selam olsun tüm hamile annelere 👋🏻4gün önce nişanım gelmişti çatı muayenesinden sonra, hala hafif lekelenmem oluyor ama sancı felan yok heycanla sancım olsun acı çekeyim artık diye bekliyorum benim gibi olanlar varmı ?Dua edinde sancılarım başlasın ya kavuşmak istiyorum artik minigimee 🥰😍