Biraz ayıp olacak belki ama sormak zorundayım .. Kızlar bir haftadır buyuk abdestmi ypcgm zaman belimde acayip Bi boşluk ve ağrı hissediyorum nerdesye dusucek gibi oluyorum yere hemen çıkıyorum lavaboda n biraz önce gene oldu nedenin i bilen var mı? 36 haftalığım buarada..