Merhaba kizlar
Epeydir yazmiyordumm
Ama girip bakiyorum yazilanlari
Tecrubeli arkadaslara sorum olucak
Sabahlari mide bulantisi oluyo onu bi sekilde bastiriyorum (leblebi,zeytin yada salatalik vs)yiyorum
Yalniz aksamlari cok yemedigim halde davul gibi sisiyorum mide hazimsizligi cekiyorumm cok kotu oluyorum
Yatiyorum uzaniyorum ama yokk bir iki saate geciyorr
Yemekten sonra soda icin diyeceksiniz ama onuda icemiyorum artik midem almiyoo
Lutfen bana yardimci olun boyle olanlar varmi bi tek benmi yasiyorum bilenler neler yapiyoo