2lokummannesiii 22 haftalık gebeyim. Ama şekerim yok. Doktor ısrarla detaylı ultrason diyor. Bende hemşireyim. Üstelik yenidoğan 2. Basamak hemşiresiyim. Ve detaylı yaptırmak istemiyorum. Devamlı kötü bebekler gördüğüm için yeterince stresliyim bir de üstüne detaylı ile kafa karıştırmak istemiyorum. Burda doktorlara laf etmek istemiyorum ama bizzat içinde olduğum için para uğruna zorla hastalık çıkarmaya çalışanlarla çok çok çalıştım. Bu yüzden güvenmiyorum