shrbrk arkadaşlar, yeni gebeyim. sadece özelde doktora gittim iki kere. saglik ocagina gitmek kayit yaptirmak yada baska bisey gerekli midir? neler yapilir orda? yardimci olur musunuz. belkide bilmeyen gebelerimizde vardir.
Etkinmhmt shrbrk canım evet gidiyosun seni takip için cagiriyolar belli bı zamana kadar bide tetanoz aşıların olucak onları yaptiriyosun
meva_ shrbrk canım kayıt yapıyorlar zaten gitmesen bi süre sonra aranıyorsun hamilesiniz gelmeniz gerek diye sonra takipleriniz yapılıyormuş vs benim sağlık ocağım çok ilgilenmediği için bende bi tetenoz asısı oldum o da kendim sorarak artık olayım diye 😀😀
Skn23 shrbrk ben 18 haftalık hamileyim henüz yeni gittim . Sadece kilo tansiyon bakıyorlar . Bide 20. Haftanda iğnen var Birde 1 ay sonra varmış sanırım bu kadar sağlık ocağındaki işimiz
Esesen shrbrk evet canım gitmen gerek onlar da takip ediyor kilonu aşılarını falan hatta bazı sağlık ocakları da şeker yüklemesini yapıyor
meva_ shrbrk valla sanırım 30. Haftaya kadar yaptırabiliyprmussun galiba bende 28 içindeydim aradım yaptırmak istiyorum gelim mi dedim öyle gittim 😀😀
Kengergly Gidip kayıt yaptırıyorsunuz aşı takibinizi yapılıyor. Özele gidiyorsanız istenilen testleri yaptırabiliyorsunuz . Sağlık ocağının yaptığı testler oluyo idrar , kan , şeker , kilo takibi