Kızlar dün saat 14:30 da sezeryan doğumla bebeğime kavuştum Doğum yapacak olan arkadaşlar hiç korkmanıza gerek yok anlatıldığı gibi abartılacak asla bi zorluğu yok ilk başta hafiften bi ağrı oluyor o da ağrı kesiciyle geçiyor zaten baş dönmesi baş ağrısı vs asla olmadı bende gayet rahattı şimdi ayaklandım yürüyorum lavoba ve diğer ihtiyaçlarımı tek başıma yapıyorum bebeğimi emziriyorum.Doğuma girecek arkadaşlar sakın tedirgin olmayın herşey bi anda olup bitiyor herkese hayırlı doğumlar dilerim Rabbim hepinizi sağ Salim yavrularınıza kavuştursun. Bebiş isteyenlerinde kucağını boş bırakmasın🙏🏻🙏🏻🙏🏻