Yaska acil gittiğim de denk gelmiştim o dr Bidaha asla dedim ilgi yok bişey soruyoruz net cevap alamıyorum cinsiyet soruyorum bilmiyorum ama bana kalırsa şöyle diyor verdiğimiz 75 tl ye yazık diyorum Cihangir beyi tavsiye edebilirim ama ilgili ve net konuşuyor