Denizilemert Kızlar merhaba Salı günü Doğum yapacağım kısmetse evde 2 yasında oglum var sezeryan Doğumda hastanede 1 gece yatan var mı izin alıp çıkabilirmiyim hastaneden
TubaKorkmaz Denizilemert benimde 21 aylık oğlum var hamileyim. Sezaryenla Doğum yapmıştım en çok kafama taktığım konuda bu hastanede yatmak oğlumdan ayrı kalmak istemiyorum babası babannesi olcak ama Of 😰
Denizilemert TubaKorkmaz keşke bakıcak biri olsa da bende bıraksam eşim yalnız olucak evde bakıcak kimse olmadığından ertesi günü de beni hastaneden çıkarması gerekiyor ama çocukla oralarda perişan olur konusucam bakalım ne der doktor