bugün Kahvaltı yaptıktan sonra burnumun kanadığını farkettim kalp çarpıntım çok vardı tansiyonum çıktı sandım tansiyonumu ölçtüm düşük çıktı halsizlik vardı sürekli uzandım ve tansiyonum bir türlü yükselmiyor az önce ölçtüm hala düşük sebebi ne olabilir kızlar ve evde tekim kimse yok 😔