zzeeyy Shrdgr o hekim kayserideydi kardeşim o hastanede çalışıyor asistanıydı Aytül hanımın çok memnunlardı mükemmel bi doktor diyo Görümcem de Aytül hoca da Doğum yaptı gitmeseydi bende ona giderdim kesin gidin derim ben :)
Shrdgr zzeeyy evet canim önceden oradaymış bende 1 yıla yakındır gidiyorum INŞALLAH bende memnun kalırım canim
zzeeyy Shrdgr inşallah hayırlısı olsun hakkında bence endişelenme 😊😊 görümcem dün dedi hatta Aytül hanım çok iyiydi Çok memnundum ondan diye