SEE Merhabankızlae hamileliğim bugün 8+0 oldu iki günlük bir tarile geldim folik asitimi evde unuttum 😔 İki günden bişey olurmu ya acaba burdan bi eczaneden alıp devam etsemmi ne dersiniz
minik_kuzu_ SEE bence bi zararı olmaz b12 içeriği bulunuyor ama çok bi bilgim yok netten araştır istersen
yagmurkiz SEE folik asit hayati bir ektir ha içmeyince illa bişey olcak diye bişey yok eskiden inaanlar gıdalardan alırmış ama bizim gıdaların hepsi sağlıksız ve farklı o yüzden bence tedbiri elden bırakma
12345678 SEE evet bende hic ihmal etmemeye calısıyorum bitmek üzere zaten alıp devam etsen iyi olur🤷🏻♀️
Haribo42 SEE bence hiç biley olmazz abartmaya gerek yok ben hiç kullanmadım doktorum 3 hurma ye hergün onu fazlasıyla karşılar dedi öyle yaptım bi sorunda olmadı çok şükür
shrbrk al bence ya. bi folik asit kaç para ulen 😂😂 hadi canim ertelemeye gelmez. ne varsa bebişlerimiz için yapiyoruz.
Senemufuk SEE bence bir tane al eczaneden kullan düzensiz kullan doğru değil en azından için rahat etsin