Merve1643 Varsa kurumunuzds nasl çalısıyor sunuz bir kolaylık sağlanıyor mu kontrole r VS. Rahat godrbılıyormusunuz durumlar nedir arkadaslar?
Semam9226 Merve1643 kontrole cts günleri gidiyorum herhangi bi rahatlık sağlanmıyo ama sağlık çalışanları için 24. Haftadan sonra nöbet yazamıyorlar
Pinar4063 Merve1643 ben izin alıp gidiyorum hiç sorun etmiyorlar zaten gündüz mesaili çalışıyorum nöbet tutmuyorum☺️
Gulseni Kontrolleriniz için izn vermek zorundalar. Ben izin alarak gidiyordum kontrollere. 24 ten sonra da nöbet yazamıyorlar evet. Karnım büyüyene kadar herhangi bir kolaylık sağlamadılar ama karnım büyüyünce ufak tefek ayrıcalıklar sağladılar