Bizde 34+5 olduk beşiğimizi 1 ay önce aldık yıkayıp ütüledim herşeyi bi tacımla terliğim eksik hastane çantamı bu hafta hazırlamayı düşünüyorum. Perşembe günüde dış çekim düşünüyoruz :) plesantam aşağıda oldugu için doktorum büyük ihtimal sezeryan dedi