Benimcanimoglum_55 Kizlar2 -3 gündür sadece sabahları yan tarafımda yatarken böyle seğirme gibi bişey oluyor. Ilk hamileligim olduğu için emin olamıyorum gün içinde de olmuyor hiç. Bu bebeğin hareketleri mii acaba 🙈
Mmaside Benimcanimoglum_55 canım ben 19+1 haftalık hamileyim ama gün içerisinde de seğirmeler ve kıpırtı hissediyorum 😊 ilk hamileliğim benimde kişiden kişiye değişiyormuş sende yavaş yavaş hissedceksindir artık ☺️
Benimcanimoglum_55 Mmaside gün içinde çok oturamıyorum hu aralar belki ondan hissetmiyor olabilir miyim ayakta olduğum icin
Busraoz Benimcanimoglum_55 Kesinlikle ben 23+5’im ben de çalıştığım günler pek hissetmiyorum ancak oturduğum zaman hissediyorum
Mmaside Benimcanimoglum_55 olabilir canım bende ev sessizken ve oturuyoken hissediyorum sadece ona odaklanıyorum heralde 😄
TubaKorkmaz İlk gebeliğim dede 17 haftada o seğirme şeklinde hissetmiştim gene hamileyim 17 de hissettim. 20 haftalık hamileyim baya baya tekmeliyor şuan 😂🤰🏼
Busraoz Benimcanimoglum_55 Evet dinlendiğin zaman uzandığın yattığın zaman benimki pek hareketli bir gün diğer gün durgun bir gün tüm enerjisini bitiriyor ertesi gün topluyor😂