Selfatmanur canım ben kilo almadım ama doğru kan ilacını bulana kadar 2-3 kez ilacı değiştirmek zorunda kaldık.Çünkü aşırı kabızlık sorunu yaşadım.En sonunda Sidefer Gb ile rahat ettim çok şükür.Sonra bir 10-15 gün ilacı içmeyi ihmal ettim.Kan değerlerim üçte birine düşmüş.😔Zaten bir bitkinlik ve tansiyon düşmesi de yaşamaya başlamıştım.Gebelikte hem bebeğin,hem senin hem de Doğum süreci için ekstra kana ihtiyaç var.Kullanmazsan hele ki bebek iyice büyüdükçe ve Doğumda çok sıkıntı yaşarsın.Zaten kilo alınıyor veriliyor.Bu süreçte onu hiç dert etme sen.