Mervl öncelikle geçmiş olsun canım, malesef benzer sıkıntılar yaşayan çok insanız. Annemle konustuk eskiden boyle değilmiş, biz yeni neslim yediğinden içtiğinden sanırım. Şimdi biliyorum kafana takıyosun üzülüyosün bebeğime bişey olcak mı diyosun ama inan bunun bi faydası olmuyo, şahsen benim ne zaman üzülmem bitti sakinleştim kanamalarım kahverengi akıntılarımda o zaman bitti. Tabi bende tualet dışında ayaga kalkmadım. Bir de yukarı uzanmamak, ilişkiye girmemek vs lazım. Şöyle düşün sen iyi olursan bebeğinde iyi olur o yuzden iyi olmaya zorla kendini. 3 ay dolunca rahatlicaz inşallah, rabbim şifa versin sana da hepimize de