Kızlar 39. Haftamdayım dün akşam kasılmalarım çok fazla diye doktora gittim ilk defa alttan muane oldum 2.5 cm açılmam varmış eve gelip duş aldıkdan sonra bi kaç kez kahverengi akıntı geldi böyle bi durum yaşayan varmı normal mi bu akıntının gelmesi bilgisi olan yaZarsa çok sevinirim herkese hayırlı doğumlar 🥰