Her gün bı hikaye yi okuyodum acaba banada o günler gelecekmi ki diyodum dokuz ay çabuk geçti de şu son günler hiç geçmedi bugün ikinci normal doğumu yapmak için hastaneye yattım sabah bende bı heyecan korku neyse yatış yapıldı bu arada 41 haftalık oldum pasamin isteğine kalsaydı daha çok bekleyecekti heralde ☺️ ilk muayne yapildi kendi acikligim olsun kendi sancimla diye beklediler ebeler baştan boyna muayne ediyolar ama neyse nöbetçi doktor geldi oda muayne etti suni taktılar başlarda bişey yoktu bende sohpet muhabbet aman diyorum kendi kendime sanki başından gecmedi hiç o nasıl olduysa buda olacak bisekilde tabiki kendi kendime hep böyleyim ama sancılar başlayınca ben kendimden gectim en sonunda
çektiğim acının tarifi yok ama tattigim mutluluğunda tarifi yok birkez daha anladım ki annemin kiymeti başka şuann hastanedeyim içten dıştan dikiş lerim var biraz zorlanıyorum ama tabiki bunlar da gecicek sabah dua istemiştim herkesten eden etmeyen lerden Allah razı olsun Allah sizlere de nasip etsin bı sn önce bu günleri hayırlısı ile tabi sorulariniz varsa cevaplayabilirim😊