Anneyim Susamtanesiii merhaba valla daha görmedim iyi sabrettim kac haftadır yarın sabahtan gidip gorecez inşallah cok heyecanlıyım
Anneyim Susamtanesiii benimde geç döllenme olmuş o yuzden ocak ayında gittim ayın 29 unda ama gorunmedı kan degerim de 1789 Du yarın gidecem inşallah bebişimi görürüm