DamlaMehmetali Merhabalar 2. Doz tetanoz aşısı oldum ilkinde hiçbirşeyim olmadı ikincide ise kolum ağrımaya başladı ağır kaldırmak vs bunların ağrıyla ilgisi olabilirmi acaba
Ebruliiii DamlaMehmetali benim bir ay sonra bile oldu üzerine yatmışım kolumu kaldıramadım ni hafta tetanoz aşısı oldugum kolum hemşire iğnenin etkisi dedi olurmuş
DamlaMehmetali Fatma0534 bende tam tersine bugün hep ağır kaldırdım şimdi kolum kalkmıyor resmen ağrı uyutmuyorda 🙄 teşekkür ediyorum cevabınız için 😊