Gencanne19 8+4 haftalık hamileyim kahverengimsi kan geliyor kilodumun orta büyüklükte bir bölümü kan olmuş ne yapıcam çok korkuyorum düşük olabilir mi herkes normal diyor ama tedirginm 😭😭😭
Minnosizmmm Gencanne19 hıc bir kanama normal değildir burada sana kimse yardım edemez vakit kaybetmeden acile gitmen lazım
Neheaaei Gencanne19 kanamada doktora gitmen lazım.. her kanama düşük değildir ama kanama olması da normal değildir.. ihmal etmeyin gidin bi acile hemen.. doktorum her gittiğimde bunu söylüyor bana
Derin6565 Gencanne19 hicc te normal deil sen kimseyi dinleme kanama illa kirmizi renkte olacak deil hemen acile git
Tugbaolgnn Yerleşme kanaması oluyor genelde o haftalarda ama bence yine de bi doktora görün çoğu insanda yerleşme kanaması olur ama düşükte olabilir bence erkenden gidip öğren ama inşallah öyle birşey değildir sağlıklı sihatli kucağına alırsın 🙏
Gencanne19 Tugbaolgnn Çok korkuyorum bu haftada düşüren çok oluyormuş 😭 sabahı mı beklemeliyim şimdi mi gideyim
Reina Gencanne19 yani anlamıyorım kaynananız doktor mu? Böyle kocakarı laflarıyla mı hareket edeceksini. Kanama bu şakaya gelir mi
Tugbaolgnn Gencanne19 bence şimdi git ne azındna öyle bir şey barsa daha çok başındaysa önlem alınabilir
Beyzakvrkk Gencanne19 son düşük yapmamda aynı şeyleri bende yaşadım öyle normal kahverengi leke yerleşme kanaması olur tutunur dediler. İnsan inanmak istiyor . Ama hastaneye gidene kadar düşüüğüm başlamış bile 😔 asla normal değil
Kitapsev Gencanne19 öncelıkle cok gecmıs olsun 😞bende 10 haftalık hamıleyım 7.haftada kanamam oldu doktora gıttım hemen dusuk rıskım varmıs. Progestan ıgne verdı hemen yaptır dedı. Hem hapını kullandım hem ıgnesını. Suan ıcın ıyı ama yıne dıkkat edıyorum 3 hafta rapor verdı doktor. Ayagının altına yastık koy ve uzan. Kalkmamaya çalış. Rabbim bebegini size bağışlasın.
ZsSahin Gencanne19 doktora git niye millete soruyor buraya yazana kadar ambulansı ara bebekle ilgili sorun olabilir
esra1907 Gencanne19 böyle bir durumda acile niye girmiyorsunuz ya anlamıyorum sizi git bi baksınlar iyiyse iyi allah korusun kötüyseyde bir önlem alınır ama onun yerine buraya yazıpta beklemek ayrı bir durum 🤦🏼♀️🤷🏼♀️
Omerasafanne Gencanne19 cnm öncelikle stres yapmayacaksın kesinlikle kahverengi leke problem değil ama kırmızı sıkıntı diyorlar bebeğinin yasıycak ömrü varsa tutunuyor sana zaten benim 12. Hafta kırmızı kanamam basladı 22. Haftaya kadar gergin hırmızı kan be baya çoktu ama rabbime bin şükür Protestan kullandım fitil olarak geçti şimdi 27 haftalık hamileyim