Fatmabltc İyice bunaldim artik gercekten sicaklsr ayaklarim ellerim davul.. oglum gelcek gibide değil
yusikarel0508_ Fatmabltc kuzum ben 26 temmuz da sezeryan olcam eğer beklesem galiba bende 40 aşarım gibi geliyor gelmez yani 😊😊😊 benim oğlumun hic gelesi yok
yusikarel0508_ Fatmabltc Allah hepimizin yardımcısı olsun kuzum inşallah o da vakti saatinde gelir hepimiz bir avazda çıkarır kavuşuruz yavrulara 😊
Leylak83 38 + 3 Benim doktorum 40 i görürüz demisti.... çok ağır gece uyuyamiyorum... Bi yandan diğer yana dönemiyorum... yatağım artık gözümde bi kabus.... koltuğa geçip uyuyabiliyorum...