Ebrubal 39+3 haftalık hamileyim şuan belimden ağrı girmeye başladı ben şu dakika işlerini hiç anlamıyorum 5 dk ağrı giriyo 1 2 dk duruyo ama öle dayanılmıcak bi ağrı değl doğum sancısımı sizce
Ebrubal Esramese duşa falan mı girsem acaba geçermi yalancı sancılar olmasın çok sık oluyo bana yalancı sancı çünkü
Ebrubal Biraz yürümeye başladm evin içinde sanki azaldı hafif adet sancısı var belimden boşuna gitmek istemiyorum hastaneye