Merhaba, 36+2 deyim, bir kaç gündür kalçam ve bacağım benim yürümemi engelleyecek kadar ağrıyor, magnezyum ilacım bitmişti ihmal edip almamıştım, ona bağladım ağrının sebebini hemen alıp içmeye başladım 3 gündür ama geçmedi, bu gecede belim çok ağrıyor bacaklarıma vuruyor ağrısı, dün kontrolüm vardı nst de bişey çıkmadı kasılmam yok. Ama bu bel ağrısı beni mahvetti bu gece, doğum bel ağrısıyla mı başlar ? Bana doğum başlangıç ağrısını anlatabilir misiniz?