Kucukannee Hanımlar bir-iki gündür aşırı akıntı geliyor ve iç çamaşırıma her baktığımda ve kurulandigimda ıslaklık görüyorum, acaba suyum falan mı sızıyor anlayamadım 31+2 yiz.
MinikPrensesAnnesi Kucukannee canım düzgünce kurulan hatta çamaşırını değiştir altına da kağıt havlu koy onu kontrol et bende hep acaba suyum mu geliyor diye panik yapıp böyle kontrol ediyorum
Hazaldalilar Kucukannee canm aynı durumu ben yaşadım. Sürekli tuvalete çıkıyordum ve iç çamaşırım sürekli ıslanıyordu doktorum farkında olmadan idrar kaçılabilirsin hamilelikte oluyor dedi. Çok şükür suyum azalmamıştı. Allah korusun insallah öyle birşey yoktur gidip muayne olmayı ihmal etme.
Kucukannee Premsescik ben ultrasona da gidemiyorum cunku ben yurtdışında yaşıyorum ve burda tum hamilelik boyunca sadece 2 kere ultrasona sokuyorlar yani su an bebegin sagligini durumunu falan hicbisey bilmiyorum
Kucukannee Esramese bizim burda gebelik takibini hastane yapmiyor dogum takip merkezi yapiyor o da kapali ve randevu veriyorlar oyle gidebiliyorsun ve dogum baslamadan da gelip bakmiyolar
MinikPrensesAnnesi Kucukannee inşallah değildir içini rahat tut ama her ihtimale karşı en kısa zamanda dr a git istersen
Kucukannee Çok teşekkür ederim kizlar tavsiyeleriniz için, ben en kisa zamanda doktora gideceğim hepinizden Allah razı olsun😌