Rihh Selam kızlar, doğuma az kaldı gün sayıyoruz ama benim oğlan dönmüyor. Makat geliş hala başını aşağı indirmiyor. Geç dönenlerin kaç haftalık döndü acaba? Yeri de daraldı iyice bi dönseydi hayırlısıyla..
Sayalcan seyma281015 bende maksat doğum yapmıştım 20 yıl önce normal doğumla. Çok zor oluyor. Yine maksat gelirse diye korkuyorum. Ama artık sezeryan doğum yaygın şükür. Sizde sezeryan mı dediler doktorunuz
Rihh 36+2'deyiz biz de. İnşallah dönerler ya dua ediyorum sadece elimden gelen başka bir şey yok. Hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
seyma281015 Sayalcan dönmezse sezeryan olursun dedi. Herhangi bir tarih vermedi henüz ama. Ben son haftaya kadar bekleyeceğim dönmesini
Rihh Sayalcan benim fikrimi sormadan 5 ağustosa sezeryan randevusu verdi. Dönmezse alırız dedi. Ama ben gitmicem doğum sancılarım başlayınca gideceğim. Dönerse o ana kadar normal olur dönmezse mecbur sezaryen 🤷🏻♀️
Sayalcan Hayırlı sorunsuz doğumlar kızlar. Kimse maksat gelen bebeği normal doğurmak zorunda kalmaz umarım 🙏🙏
gamzeveysel 35+0 dönmedi 38 de sezaryen olacak sanırım☺️ Hayırlısı böyleymiş diyorum belki normal doğum olsaydı başka sıkıntı olacaktı, böylesi uygun görüldü demek☺️🙏🏻