Bende istiyorum 40 hafta doldu 16 Temmuz’da günü doldu doktorum salı gününe kadar doğmazsa suni sancı veririz demişti bugün akşam üstünden beri sancım var çok kötü adet sancısı gibi ama DHA şiddetli sancı nişanım geldi az önce hala sıklaşmadı ama sancı bi düzenli geliyor bi düzensiz bakalım kaç saat sürecek böyle sıklasınca hastaneye gidicez evde bekliyorum sancımı 😫😫😫