Osmanefe Kızlar yatamiyorum 38 hafta ligin elimde yastık nerde yatcam diye Ewde geziyom deli gibi böyle olan ve çare bulan varmu
eliff26 Osmanefe bende 37+2 yim uyku yok çok geç uyuyabiliyorum erken kalkıyorum küçük çocuğum var epey yorucu oluyor 😔
M-Ali Osmanefe bende gündüz uykusuzluktan oluyorum gece oğlum uyusada uyusam dıyorum çocuk uyuyor ben gezıyorum 😥😥😥
Gurbet_kusu 38+2yim gündüzleri rahat uyuyabiliyorum gece çok zor bu kız bizi gece uyutmayacak sanirim
Gkhn71 Osmanefe valla bende oyleyim yarasa gibi geziyorum uyku falan yok çözümde yok bende 36 haftaligim☺