yenianneadayi04 Bugün 9. Haftama girdim sol kalçamdan bacağıma doğru inen bir ağrı ama çok şiddetli bugün çok ayakta durdum yorgunluktan mıdır kanamam falan olmadı ama çok korkuyorum çok ağrıyor belim lütfen bu konuda bilgisi olan yazabilir mi?
Srnkrbrn yenianneadayi04 kanamn lekelenmen yoksa sorun yoktur cok siddetliyse doktora sor canım burda neden care arıyorsun
laisa yenianneadayi04 valla dün de böyle bi post vardı bende uzun süre çekiyordum bir aydır yok dedim bu sabah aynı ağrı ile uyandım şom ağzım işte.. ağladım ağrıdan yürüyemiyordum resmen bende en baştan beri çekiyorum bu ağrıyı ve 34 haftalığız ara ara vuruyordu doktorum kalsiyum verdi ve çok iyi geldi suya katıp içiyorum sana da yazsın normal fiyatı 38 reçeteli 8 tl iyi gelecektir canım
derinmilatuncay Yorgunluktan ve hormonların değişmesinden kaynaklı...lekelenme veya kanama yoksa korkmayın
yenianneadayi04 derinmilatuncay çok şükür yok ama belimden bacağıma öyle bir ağrı vuruyor ki üstüne basamıyorum inşallah bi sıkıntı olmaz
yenianneadayi04 Srnkrbrn akşamüstü başladı gece şiddetlendi ağrım o yüzden sabahı bekledim bi tane parol aldım sabah ilk iş doktorumu arıycam
Srnkrbrn yenianneadayi04 aynen cünkü herkeste aynı etki olmaz ben agrı kesici içerken bile ararım hemen ihmal etme dinlen ayaklarını yüksege koy soluna yat gecmesse hala git canım acile falan mutlaka
yenianneadayi04 laisa umarım dediğin gibidir bir sorun olmasın da ağrıyı çekmeye de razıyım canım teşekkür ederim içim rahatladı
laisa yenianneadayi04 sol kalçanda kuyruk sokumunun iki üç parmak altı ve sola yakın kısmı işte. yatakta bile döndürmüyor. basamıyorsun üstüne bacağını kendi isteğin ile havaya kaldıramıyorsun. çok kötü bi durum allah yaşatmasın o acıyı 🥺
yenianneadayi04 laisa aynen tam tarif ettiğin yerde tarif ettiğin şekilde . Bugün biraz iş yapınca korktum acaba anlamadan kendimi zorladım mı diye . Yarın hemen doktorumu arıycam inşallah sıkıntı olmaz iki senenin üstüne oldu çok istiyordum Allah herkese sağlıkla evladını kucağına almayı nasip etsin
Mizginy Benimde öyle ağrım vardı topallayarak yürüyordum doktora gittim bel fıtığı başlangıcı dedi sonra hamile korse si kullandım bir ay şuan iyiyim
ZsSahin yenianneadayi04 Benim hep olurdu öyle aprılar magnezyum verdi doktor içtikten sonra ne kasılma ne ağrı olmadı doktorunuzla konuşun mutlaka tavsiye verecektir 🌝
Elmalipasta yenianneadayi04 kuzum 22 haftadatım ve bende hala devm ediyor çok yorulunca ve ayakta durursam oluyor uzanırsam Bi kaç saate geçiyor maalesef Doktora sormayı da unuttum
Asumankurt yenianneadayi04 benimde aynı şekilde agrım oluyordu doktorum vitaminler haricinde soda ve muz tüketmemi soylediğimdem beri agrım yok tavsiye ederim.
yenianneadayi04 Bugün doktorum magnezyum ve kalsiyum testi istedi acil de yaptırdım ikisi de normal çıktı doktorum yorgunluğa ayakta durmaya bağlı olabileceğini söyledi bugün hep dinlendim ağrım da yok çok şükür 🙏 demek ki yorgunluktanmış