Edaahs Hanımlar isim konusunda karasız kaldık cinsiyetimiz kız ve ECE ve ADA arasında kaldık. Baba daha çok Eceyi istiyo çok zor bi kararmış isim seçmek .sizce hangisi kulağa hoş geliyo
Zeydo Edaahs benim eşimde ece yi çok seviyor ve kız olursa istiyor ama ben ısınamadım🙈 soy adınız ile yanyana getirince hangisi daha uyumlu oluyor? Ada güzel ama ne yazık ki isimlerle dalga geçen insan toplulukları kızınızı ileride rahatsız edebilir
Edaahs Zeydo soy adıyla aslında ece daha uyumlu . Ada biraz zor oluyo soy adı ahıskalı. Ada biraz benim ismimle de karıştıralabilir diye çekimser kalıyorum .
Serdan ada ismi güzel ama sizin isminiz Eda olduğundan Ece daha mantıklı bence ben de Ece koymayı düşünüyom😇