Alarasel ben de senin gibi düşünmüyordum. Herşey normal ama sin zamanlarda bi panik oldum. Tam dr um çatı muayrlenesi yapacakken dedim ki, dr bey sezeryan olsam, o da tamam okur zorlamaya gerek yok dedi güldü ve 24 temmuz çarşamba sabah saat 10:00 da Arden'im kucağımda olacak inşallah 🤗🤗